*Ebba Johansson livet enligt mig*

tisdag 15 februari 2011

Goooddd morgon ;)

Heejj! Vet inte riktigt om det är morgon fotfarande klockan 11:06 men det är det för mig! :D
Idag blir det Emelie :D Och jag hoppas inte in mobil hackar idag som förra gången ;P Den typ stannade och jag kunde inte stänga av den elr nåt sen provade jag att ringa på den. Och när jag stängde av den så typ fotsatt min ringsignal -.- Så vi fick sitta och lyssna på den i typ 3 timmar -.- Det var jobbigt! -.- Jag är ju lite dålig på att förklara saker så xD Denna veckan har varit helt underbar! Som sakt kärlek rostar aldrig! :D Min morbror blev i hop med sin tjej ingen :DDDDD Men jagtror jag ska äta lite mer idag och imorgon och nästa och nästa näst nästa nästa dag! :) Igår åt jag bara ett halvt packetnudlar ;) Men nu ska jag nog snart gå och äta frukost! :) Vad tycker ni om temat? Jag ju bytt :P

Caaoo! :P

Inga kommentarer: