*Ebba Johansson livet enligt mig*

onsdag 23 mars 2011

Social! ;o

Hej idag var jag hoss socialen! Eftersom jag hotat en annan tjej.. Där frågade det bara massa frågor! Jag har TYP sjukt tråkigt du haha! c: Hittade en kamera jag vill ha för 2195 kronor! Ska samla till i sommar :D ! Kan det inte bli helg? :( det är inte kul nu i skolan när Johanna operrerrar sej vet ej hur det stavas. och i tisdags alltså igår! :) Var vi hoss koratpn -.- Hon sa så här: Har ni hört nått fult ord på rasten ingen svarade hon bara typ som jävla bög! HAHAHAHA! sen gick det en stund hon bara andrea om jag säger jävla blatte t dej då hur känner du då? HAHAHAH!

----------------------------------------------------------------------------------------------
Trodde fel om dej.. Men vad fan skulle jag tro att jag skulle få av dej.. Men du kan väll ge tillbax en sak? Mitt hjärta för det var det du stal! Mina pussel bitar går ej ihop med dina..! Eftersom mina är halftkrossade.. Men dom skulle inte gå ihop ändå..! Jag vet mycket väll att jag en dag kommer le men när jag sitter här och skriver rinner tårana ner..








-------------------------------


ÄLSKAR DEJ! ÄLSKAR DEJ!

var ärlig mot dej själv..

hejhejdådå!

Inga kommentarer: