*Ebba Johansson livet enligt mig*

torsdag 11 augusti 2011


Förr tipsade jag mycket om det jag tyckte var snyggt och var den fanns om det var dam eller barn.. hur mycket den kostar. jag tror jag kommer börja med det men det kommer bara vara på helgerna alltså lördagagar och sönddagar.. jag gör ett nu bara för att testa :)) !





En snygg tröja från lindex. på DAM. den finns på toppar och linnen. 199 kroner kostar denna.
Är en enkel fin tröja till vardag.. Finns bara i den färgen! :)

-------------------------- ---------------------------- ----------------------------









snygg magtröja! Jag brukar har ett linne under sånt.. som den kan man ha ett svart linne till!
den kostar 129 kroner. Det tycker jag är väldigt billigt! det står true på :)) den finns bara i färgen rosa! finns på lindex. längst ner på sidan står det

HEARTQUAKE
så ! där klickar ni in så ser ni tröjan.. OBS! finns på barn.



--- ----- ----- ----- ------ ------ ------ ------



Testade lite


cchhao

Inga kommentarer: