*Ebba Johansson livet enligt mig*

tisdag 30 augusti 2011

Jätte dålig uppdatering iknow!

Hej jag vet jag har uppdaterat dåligt! Men ska komma in i den nördiga världen igen..


Min dag idag: Jag vaknade klockan kvart över sju. Men mormor väckte mig vid 7! Jag tyckte jag låg där i sängen i typ en halvtimme innan jag gick upp. Men det var visst bara en kvart xD ! sen så vid halv åtta gick jag till Andrea. Tar sällskap med henne till skolan. Och som vanligt spelar Emmy låtar så högt så att det hörs ända ut! Men jaja man är iallafall vaken när man är där.. Och sengår hon till bussen. Så då varje morgon tar jag fram Andreas gittar. Och sjunger var hon gör. Jappjapp. Sen går vi till skolan klockan 8. Denna terminnen tror jag blir bättre en förra. Vet inte varför..? Fast det kanske r för att jag precis börjat skolan.. Och på tisdagar har vi elevensval.. Jag tog svenska xD Jaja sen efter skolan åkte jag och Johanna till badhuset. Och baddade från 3 till 8 :D ! Sen så åkte vi hem! Och nu sitter jag här och är trött som ett as!

___________________________________________________________________

Viktig info!


Jo nu drar jag hela historian så att ni fattar! Min lillebror svalde ett batteri.. Och det batteriet frätte hål mellan luftstupen och mat strupen.. Så han får inte äta..Efter tre månader i gbg på drottning silvias barn och ungdoms sjukhus. kon dom hem idag :D ! visst min lillebror är inte frisk men vi är hemma nu iaf! Vi bodde på : http://www.ronaldmcdonaldhus.se/Startsidan.aspx?ID=6

Och imonåker vi och tittar på en systemkamera till mej som jag kommer få i födelsedagspresent! :D fyller år den 13 oktober :D !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emmys blogg hon jag skrev om i inlägget. : http://klumpigochglad.blogg.se/


Hejdå!

Inga kommentarer: