*Ebba Johansson livet enligt mig*

torsdag 11 augusti 2011

RÖÖJJA!

Tjenixxxen! har inte bloggat på typ 2-3 månader nu. men nu ska jag ta igen detta! jag kommer sluta med alla dagens! jo jag kommer ha dagens hiss och diss! jag kommer byta bild längst uppe hur fint är det med en mugg då?


Tim: Min lillebror you know? Jo han har ju ett hål mellan luftstrupen och matstrupen. men det har läkt. men dom ser ett nytt hål längre ner.. så nu behöver ni inte veta mer för jag orkar inte skriva..

iaf på söndag kommer nora! :D Hon åker nog buss hit. Det ska blil så skönt att man har nån här nere. NÅN I MIN ÅLDER! nån som jag kan va med och ha roligt med du vet.. Eftersom hela dagarna sitter jag bara här :) Bara så ni vet kommer jag uppdatera bloggen jätte mkt för att dte är så roligt när jag väl har börjat! xd


Igår mådde jag inte bra alls ont i huvudet förkyld.. och mer.. Men idag mår jag topppennn som tupppennnn!


hejjddååå! ska byta sån där uppe! ;) upppeee!



hejdåå pusss oo krammm!

Inga kommentarer: