*Ebba Johansson livet enligt mig*

söndag 15 januari 2012

avslutar fråge stunden :)

hej ^^ jag gör inte ett video inlägg för jag fick bara 2 frågor eller en person skrev typ massa frågor i en komentar :)
Fråga från Anonym: Gillar du katter?
Svar: Ja det gör jag (: !
Fråga från Anonym: Vem är din bästa vän ?!?!??! :) :)
Svar: Ja0 typ :) !
Fråga från Anonym: Vad säger du chilla eller softa? xD
Svar: Jag säger aldrig chilla eller softa xD men skulle jag typ
gjort det nån gång skulle jag noga säga chilla xD
Fråga från eLlA rAST: trivs du iskolan?
Svar: Innan gjorde jag inte det. det börjar lite bättre nu men
skulle jag få välja så skulle jag byta :) !
Fråga från Anonym: Har du nån gång varit utomlands?
Svar: nej :/
Tack för frågrna :*



2 kommentarer:

nelly ;* sa...

sötis ,
veckans blogg är uppe nu ,
cheka in om det blev du ,
om inte, better luck next time ;*

Emelieee sa...

Men Ebba, en kommentar men med 3 frågor.. så alltså.. videoinlägg! ;)