*Ebba Johansson livet enligt mig*

lördag 14 januari 2012

har tråkigt så ja det blev så här?

jag har tråkigt ja. nuska jag skriva om vad jag tycker om... ni fattar.

Kissie: förra året började hon banta osv fast hon redan var smal. nu är hon en söt liten pinne! men som tur är det inte utsidan som räknas utan faktiskt insidan. kissies blogg är rolig. man kan läsa den och skratta man kan läsa den och le. jag läser aldrig hennes blogg och tänker va fan är det för människa? Kissie är en bra tjej. hon är stark. alla personer idag dömer en för utsidan. det är inte det som visar vem personen är.

Miixx: Jag har läst hennes blogg väldigt länge. En dag när jag skulle logga in så stog det att hon hade ett handikapp. det visste inte jag innan. jag tänkte inte så mycket på det. en dag la hon ut en bild på hennes hand som saknar fingrar. Miixx är fin super fin. hela hon är fin och särskilt hennes hand. det är ju inte många som föds med sån fin hand? vi alla ser lika dana ut (nästan) jag tycker det är bra att vara anurlunda. ( förlåt för sttav fel ) jag läser Miixxs blogg 24/7. varje gång skrattar jag. för vet ni HENNES HUMOR ÄR SÅ DÅLIG SÅ ATT DEN BLIR ROLIG! men då kan hon inte ha dålig humor för då skulle den ju inte vara rolig?! PUSS!

Foki: Hennes blogg kan jag titta då och då. det är roligt att se bilderna (: men jag följer inte fokis blogg.

Kenza: ÄGER!

Inga kommentarer: