*Ebba Johansson livet enligt mig*

tisdag 10 januari 2012

i don't care.

Hej (: jag vet att jag bloggar jätte dåligt. Men ibland så bloggar jag ju iallafall :D men idag så började skolan började min dag att gå upp vid sju! Jag ör faktiskt väldigt stolt för jag brukar gå upp köp kan typ kvart åtta och sedan inte hinna -.- men när jag kom till skolan började vi titta på en tråkig film. Jag såg inget heller :( det var en lång kille som satt framför mej :'( nog om det. En hade vi matte. Och sen engelska på engelskan kom dons barn till skolan och hälsade på. och för er som inte vet vem don är så är han min gamla gympalarare men hab slutade som gympalärare (: men han är fotfarande kvar på skolan. Men iallafall hon kom från utlandet och kunde inte svenska så man var tvungen att prata på engelska med henne galet nice sen åt vi mat. Och sedan så hade vi NO. ganska bra no lektion! och sen följde Johanna och andrea och Olivia med mej hem. Vi tittade på film gick ut och pratade :) kul va det iallafall (: och sedan så skulle jag hämta mina glasögon men just bör hg tog upp dom så gick dom sönder!! :( ser INGET utan dom allt är typ bara suddigt. Särskilt när man ser på tv:n. ja typ det nu blir det att sova in dör skolan imon :) puss!

Inga kommentarer: