*Ebba Johansson livet enligt mig*

fredag 13 januari 2012

hihi!

40 FRÅGOR:
1. Vill jag ta mitt ex tillbaka? - nej.
2. Min riktiga hårfärg? - ljus brunt :)
3. Har du någonsin förlorat en nära
vän? - ah..
4. När var sista gången du verkligen
skrattat? - typ ehm.. i onsdags?
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? - Andrea eller Maja :) !
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? - ja..
7. När var sista gången du grät mycket? - oj jag vet inte. ett tag sen men typ i helgen.
8. Är det någon du vill göra allt för? - ja.
9. Hur många kan du berätta allt för? - 2 - 3 personer.
10. Har du någonsin sett en fallande
stjärna? - nä.
11. Har personen du senast höll
händerna med betydelse för dig? - ja.<3
12. Beskriv dig själv med ett ord? - oj. Ehm... kanske rolig?
13. Har du något som hör till ditt ex? - nej.
14. Har du någonsin kramat en kille? - ao.
15. Fullständigt namn? Ebba Evelina Mariette Johansson
16. Favoritlåt? oj många.
17. Favoritfärg? ljus brun och vit :)
18. Bästa vänner? - Andrea
19. Vem litar du mest på? - asså har typ ingen på min skola mer än andrea. men maja då. för hon är den ända som jag vet inte sviker mej.
20. Vad heter killen jag gillar? - Björn och Torbjörn såklart! självklart! fastnä.
21. Vad heter ditt ex? - .
22. Första kram? - och jag ska komma ihåg de? ;p
23. Senast kram? - för nån timme sen
24. Senaste meddelande från? - Bea...
25. Senaste person som jag någonsin sett? - haha? mamma?
26. Mitt missbruk? - whut?
27. Favorit butiker? - gina.
28. Vem jag berättar allt för? - ingen.
29. Favorit djur? - hundar.
30. Lång? - nä.
31. Vem har mitt hjärta? - ingen.
32. Favorit film? - älskar att se på film. jätte många! en är Dear John.
33. En hemlighet? - om jag skriver det här så är det ju ingen hemlighet längre? ;)
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 9 kanske?
35. De flesta minnen med? oj.. Andrea tror jag.
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? - jadu.. olivia kanske.
37. De hetaste person som du känner? - min hund :3
38. Vem jag inte kan leva utan?- vetinte.
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? - jadu.
40. Vem jag älskar mest? - jätte många.

Inga kommentarer: