*Ebba Johansson livet enligt mig*

tisdag 4 oktober 2011

Header.




Hello. ska byta header och lite nu IGEN ;) ! men denna gången får ni välja.
men som sagt är ni sjukt dåliga på tt kommenter här :) så ni kan skriva vilken ni tycker jag ska ha på fb,msn,skype, eller bdb.
själv suger jag på att göra header. (så ni vet.)


här ärr bilder.













vilken tycker ni? ni kanske ser att på hörnet åt vänster så lämnar jag ganska mkt plats. för att det kommer automatiskt att stå sessanebba där sen. om du skulle vilja göraen header åtmej är det bra att veta att ni ska lämna plats i vänstra hörnet. ni kanske ser att det står sessanebba i vänstra hörnet på min nuvarande header. sen så passar inte de att ta tre rutor. den blir för stor. df är denna ramen jättebra!

lycka till :) !

och tack sjukt mkt för att ni hjälper mej med header <3 !

Inga kommentarer: