*Ebba Johansson livet enligt mig*

måndag 3 oktober 2011

Sjuk.

Hejjjj! :D Jag är sjukk :( ! förskyld :D idag blir det labb pizza <3 " var ingen skolfoto idag som tur va missade förra året vill inte missa igen :-) ! Om10 dagar fyller jag år :D <33 Niifår en dagens outfit sen om jag orkar klä på mej jeans och tröja :D ! mamma beställde mjukis till mej igår adidas :D Får la gå runt i min ziperall idag :D om jag inte sja till pizzan då blir det jeans och tröja :D ! har tråkigt nu.
-------------------------------------------------------------------------------------

Om ni vill vetahur min dag igår va eftersom jag hade dålig uppdatering.

Jag var med Emelie. Vi fixade hennes naglar. satt vi dartan. drack varm chocklad VIT VARM CHOCKLAD! <3 dessutom från london :D ! och vi hm.. venne vad vi gjorde mer :P sen när jag kom hem åkte vi till fia och fia bor bara några meter från emelie. och då blev det att va med emlie igen xD !

sen var det att åka hem. och då blev det skype ;)

johansson003 skype namn :)
-----------------------------------------------------------------

Idag ska jag bara vah ;) !


aja chao <3 !
syns sen dåe!

Inga kommentarer: