*Ebba Johansson livet enligt mig*

lördag 8 oktober 2011

hellu!


Blir så jävla arg på min dartor ibland. Hade skrivit en långt jävla inlägg och då börjar darton lagga och stängas av. GÅ OCH DÖ DARTOR! Jag hade iaf skrivit att jag hade varit med Emelie och inte haft tid att uppdatera. Vi bakade tuppkaka. Och det gick ju lyckat *host,host* När vi skulle skära den rann smet ut -.- Fick inte iphonen idag. Mammas kom ju inte idag. Så får den på måndag. Jag och Emelie tog massa kort med. Lägger inte upp alla men dom som blev rätt så bra! Imon kommer jag att ha fullt upp. det som ska göras:

Åka till Bitte vi ska äta middag där.
Sen kommer farmor.
Sen måste jag göra läxor xd!
ÖVA ÖVA ÖVA på so:n har prov på det på tisdag :// !

Men det går nog bra ska ni se! Jag letar just nu efter lite iphone skal. vet ni någon hemsida? iphone 4 har jag!
Läser just nu lite blogger.
Miixx.se är ju ett tips ;) !

Jo jag tänkte på en sak. Varje kväll har jag ju nått tips. Kanske ska börja med det ? ;)
Ett inlägg senare igen puss på er! <3

chaoe!











Inga kommentarer: