*Ebba Johansson livet enligt mig*

torsdag 20 oktober 2011

Stressad dag!

'hej igen :D ! precis dippat ;D har ätit 200 gram chips och två skolar med dipp ! och det känns som om min mage har jordbävning elr nått :S innan idag kom farmor :D ! hade med sig lite kläder. 2 stora kassar! sånt som va för litet för stina! :) stina ör min faster :D ! fick också ett till skal. och jag var på torsdagskul med :) ! en jobbig dag faktiskt. och sen idag i skolan när vii hade hemkunskap så fick vi dekorera matsalen. ganska kul faktiskt! :D och på måndag är det sista veckan vår prao är. ganska tråkigt. man har ju vant sej vid att hon är och hjälper till. så kommer vara ganska jobbigt ;) !

men nu lägger jag mej ner i soffan och läser eskort. började läsa den i onsdags. och måste säga att den är sjukt bra än så länge! kan inte lova att jag släger ett sista inlägget kommer säkert snart somna ;) !

om 8 dagar åker vi upp till gbg igen. det känns jobbigt men ändå kul. jag längtar faktiskt lite. saknar den underbara personalen och malin! :D så gbg är inte så tråkigt. men efter ett tag är det det.







pussohej!

Inga kommentarer: