*Ebba Johansson livet enligt mig*

fredag 7 oktober 2011

Till: Chefen (kvinnlig)
Sms: Brukar spana in dig när du sitter och skriver. Du ser så himla tight ut!
Svar: Tack! Du ser inte helt oäven ut heller.

Förklaring: Skulle skicka på skämt till sambon som brukar sitta upp och skriva jobbsaker om kvällarna. INTE till 15 år äldre chefen. Och svaret gjorde inte saken bättre =/

Till: Min chef
Sms: Väck mig när du går i morgonbitti.
Svar: Innan jag går till jobbet? Du börjar ju tidigare än mig.

Förklaring: Det var ett misstag att smset kom till min chef. Smset skulle till den man jag träffat ett tag nu. Vi bor nästan i hop och han börjar jobba väldigt tidigt och gick och lada sig innan mig. Så smset skulle till honom så att han ser det när har vaknar på morgonen. Tycker om att han väcker mig med en puss innan han går. Jag fick ju förklara för chefen som tyckte att han borde förstått att jag skickat fel.

Till: Chefen
Sms: Varför har du inga kallingar på dig idag sexy ? ;)
Svar: Det angår inte dig, men jag glömde. Och hur vet du det?

Förklaring: Skulle skoja lite med en kompis, men det hamnade lite fel... Blev lite förvånad och ganska äcklad av hans svar... Kommer aldrig skicka fel igen.


läs!

Inga kommentarer: