*Ebba Johansson livet enligt mig*

onsdag 9 november 2011

dålig uppdatering!

hejhej sötisar! jag har funderat på en sak ;) ! asså alla blogger jag läser videobloggar! och det är ganska smart! så jag kanske ska börja med det eller vad tycker ni? och förlåt att jag inte skrivit på typ hundra år menmen..! jag är sjuk idag med så gick inte till skolan idag :/ ! onsdagar är värsta dagen i veckan LOVAR! vi har bad. visst jag älskar att bada men hatar att lära mej dyka och skit! men slapp för jag blev sjuk.. men även om jag inte var sjuk skulle jag inte få bada för mamma idag. för jag är förskyld och har varit det ett tag! funderar på en ny header. men jag har direkt inga bilder till en header så tror jag skiter i det.. skrev en önskelista innan med.. :D men tim slängde den! :( så får göra en ny sen.. :D ! håller på med en julklapp till tim med ! en halsduk! i färgen ljus blå och mörk blå! ( ni får bild) och i slöjden håller jag på med en rosa och vit kudde till min moster. hoppas hon inte läser! haha nej men det gör hon nog inte.är snart klar med halsduken till tim! så på måndag börjar jag med en ny. till en liten flicka så hennes halduk blir väll klar på samma dag som jag börjar.. sen börjar jag en till wilma. hon är lika gammal som tim. och sen en mössa till liam! :)
många julklappar ska jag göra meh! ;D ni får ett videoklipp snart när tim busar!

igår så var jag med emelie en liten stund! jag lockade mitt hår! :D men det blev fail! ;) så plattade det sen efter ! ;)
sen så spelade vi på min mobil. vi spelade tempel run! hon sa att hon var bättre en mej på det! men ska bevisa att hon inte är det.. ja sen kom pappa och hämtade mej :D !

måndags: var jag med natalie ni kommer att få en video med henne och mej sen.. det var den roligaste dagen på länge ;) ja typ det ;)

mina funderingar:

1. asså jag ska nog börja video blogga lite ;) men är inte säker! vad tycker ni?

2.jag funderar också på att lägga ut en bild på mitt hår varje dag var jag har för frisyr asså! jag har faktiskt börjar fixa håret och så :D ! ist för att har nersläppt.

det är dom bara ;) !

jaja chao!

bjudar på en egobild ;)

Inga kommentarer: