*Ebba Johansson livet enligt mig*

torsdag 10 november 2011

spendera mycket tid på bloggen!

hejhej sötisar! vaknade 09:22 ! ville sova längre men fick inte för tim. vid åtta vaknade jag av att han bet mig i benet! men jag somnade om. sen vid nio så vaknade jag av av att han drog mej i håret ;) men jag somnade om :) ! så vaknade vid halv tio. Precis när jag vaknade kom Gunsan! Hon skulle fika med mamma :D ! När hon hade åkt hem åt jag min frukost! Popcorn och glass! :D Idag så tänker jag göra en dagens outfitt :D och göra ett video inlägg om tre enka frisyrer ! :D idag ska jag spendera mycket tid på bloggen ;) !för jag mår inte så bra heller så kan inte va med nån :// Imon blir det nog skola eller jag vet inte ;) ! Nu blir det att gå och ta på sej kläder ta kort fixa håret och lite ! :)


pussohej! <3


chhhhhhao!

Inga kommentarer: