*Ebba Johansson livet enligt mig*

onsdag 9 november 2011

Hemma från Nattah!

hejhej! hemma från natalie ! eller jag kom hem vid sju sen städade jag för att få mannnnnnnnyyyy! och nu blir det att hoppa in i min ziperall ( om jag orkar). Det var en på min facebook som skrev så här till mej. är du inne på fb typ jämt eller? ;s jag svarade ja jag är typ det!
haha! jag och natalie gjorde inte så mycket :) vi gick till affären! jag köpte mint godis och klubba :D ! sen gick vi hem till henne. hon visade mej hennes saker hon köpte på nån loppis. ganska roliga saker! eftersom jag bor i en tätort och det finns cirka fyra loppisar! den bästa vet jag är öppen på lördagar! en gång när jag och emelie skulle gå på loppis så hittade emelie en fin skål som hon tänkte köpa till sin mamma! Men när hon tittade i den låg det nått äckligt djur och massa damm! den loppisen var dock inte så ren. och fanns inga direkt saker som man ville köpa. men den jag ska gå på på lördag! är riktigt ren och finns sjukt rena saker! eftersom jag vet att natalie älskar loppisar ska jag fråga om hon vill hänga med snart är det julafton vettni! nästan klar med tims halsduk med :D ! och då blir det första julklappen som är klar :D till mormor har jag bestämt mej köpa en tomte! :D jag är så inne i julklappar detta året konstigt nog! gör ett inlägg senare sen :) puss <3

chhhhhhao!

Inga kommentarer: