*Ebba Johansson livet enligt mig*

onsdag 30 november 2011

min dag ;)

hejhej... idag har jag varit med Olivia... fick nya skor idag med.. mina andra läckte ju igenom... Ni får bild på dom sen :) ! Jag och Olivia har typ bara gjort lite läxor... Sen åkte jag till mormor. för mamma var där... Sen åkte vi hem... Då jag städade hela köket... Och vill ni veta en sak? VI HAR INGET VATTEN! dom gräver här utanför. så dom grävde upp halva vår parkering. Och nu har vi inget vatten förens imon eftermiddag! Ni får bild på allt imon ;D men iaf.. Iskolan idag var jag på extra simm. Dom säger att jag simmar hur bra som hälst. men jag måste våga och orka mer :D och maten idag iskolan var blää... men maten är alltid äcklig på min skola. Också hade vi gympa med... Några i klassen hade egen planering. ( Dom får sköta gympan och välja vad det ska bli ) Det blev flaggan.. Jag själv älskar den leken... Sen idag hade vi musik... då vi fick välja en låt att dansa till :D ! jaahh typ det ;) På söndag tror jag att jag och mormor ska baka lussekatter :D MUMS! Imon kommer mammas kompis med den stora häst gården :D !

pussohej!

Inga kommentarer: