*Ebba Johansson livet enligt mig*

måndag 14 november 2011

min måndag ;)

hej! som ni märkt så bloggar jag inte på dagarna utan på kvällen.

för att:

det är väldigt mkt med skolan nu.

hinner inte.

orkar inte.

men visst på helger och så kan jag blogga på dagen!

Min dag idah: vaknade vid sju. men såklart stiger man inte upp förens kvart i åtta. Och då blir det bara snabbt upp och på med kläderna borstar tänderna. ( oftast äter jag inget xd ) men idag åt jag en macka ;) och går till skolan. men idag fick jag shuss ;D sen när man är framme så hinner man ha rast i ca 5 minuter. sen ringer det in. idag hade vi svenska i början. sen hade vi engelska. sen fick vi rast. i 20 minuter. sen vid 5 över tio går man in. efter rasten hade vi SO. den gick sjukt snabbt. vi hade SO i 1 och 1 halv timme ;/ sen gick vi och åt. 5 över halv 12. sen äter vi till ungefär till tio över 12. vi åt nått äkligt idag vet inte vad det heter xD ! sen hade vi rast till halv ett. sen vi halv 1 ringer det in och då har vi syslöjd. till kvart i tre. så är min dag iskolan på måndagar! sen efter skolan gick jag till olivia. sen vid halv sju till halv åtta var vi på UV. nu är jah hemma efter det. imon ska jag nog va med emelie. sen på onsdag ska jag nog vara hemma. nu blir det att sätta sej med läxorna. uppdaterar sen ;D

chaoo!

Inga kommentarer: