*Ebba Johansson livet enligt mig*

lördag 12 november 2011

min dag ;)

hej andledningen till att jag inte bloggat idag är för att jag varit med Nora. Ja typ det haha xD men var skit trött på morgonen med så orkade inte blogga ;) men vaknade vid 10 idag ;D tittade på tingeling på morgonen xD smsade Nora och frågade om det gick och va. Hon sa ja. Och vi va,och först satt vi och tråkade sen tittade vi på bilder. sen gick vi ut och tog kort. ( ni får bilder imon )sen gick vi in. gjorde hemliga saker hahha! jag tog kort medans hon satt vid darton! flummade framför darton sam vanligt! xD sen vid sju åkte jag hem. satte mig här ;) Så var min dag typ :D vill ha en ny header meh ;) ! men det kommer kanske en imon ;d

VAD SKA JAG GÖRA IMON?

på förmidagen drar jag till mormor och hjälper henne och måla! får exta julklappar för det med. sen på eftermidagen drar jag antagligen till Majis <3 :D så kommer iaf min dag se ut ;D !

puss o hej!

Inga kommentarer: