*Ebba Johansson livet enligt mig*

måndag 19 december 2011

2 frågor.

HI! det är två frågor som nån har ställt. Ska svara på dom nu.

Fråga: Varför skrev du just en berättelse om en flickas mamma som har cancer? (:

Svar: Min lillebror som ni vet kanske varit/är sjuk. Han svalde ett batteri. Varje dag gick på ett sjukhus. Jag vill inte skriva om nån som svalt ett batteri. ( ni kanske förstår) när jag skriver nått så skriver jag om nått jag redan vet. Jag vet hur ont det gör när nån man älskar är sjuk. Jag gick var på ett sjukhus i tre månader. Det tog två timmar att åka hem till alla där hemma. Jag saknade dom så grymt. Men jag fick stå ut. jag såg hjärtbarn till cancerbarn. Jag vet att varje människa på sjukhuset kände som jag. jag var aldrig ensam om det. det hjälpte mej.
därför ville jag skriva om det.


Fråga nr 2.


Fråga: Vad är det roligaste med att ha en blogg?

Svar: Jag vet inte riktigt... Ibland kan det var riktigt jobbigt. Men ibland RIKTIGT kul ! Men det är nog att skriva inlägg. Och det är extra roligt om man har mkt sidvyder ;)

1 kommentar:

Emelie sa...

Sv; jaa! jag vet ! Så sjukt synd att den bara håller på till julafton :/ va ska man då göra på morgonen? ;)