*Ebba Johansson livet enligt mig*

fredag 2 december 2011

MINA SUPER IDER!

Hejhej! idag har jag varit med Olivia... Vi har bakat <3 tuppkaka <3.........


MEN JAG HAR EN IDE! OCH JAG KAN INTE VÄNTA MED OCH BERÄTTA DEN!


min ide: Jag älskar julen. Kanske inte det blaskiga och det kalla... Men att öppna julkalendren. Och särskilt julafton! Så jag ska ha en julkalender här i bloggen. Så jag ska börja med 2 idag.. (snart) så jaahhh...


nå om dääää......


Idag i skolan hade vi bild. Vi gjorde en stjärna av tabet. ( skit tråkigt ) Åsså hade vi matte i slutet... Konstigt nog var denna lektonen rolig. Kanske för vi gjorde nått helt annat en räknade. Sen i slutet så hade vi NO. Denna lektonen var med rolig ;D för det var en rapp låt i en av våra NO böcker... Så stog fröken och rappade för oss ;) Men jaahhh typ bara det ;D hejhejdådå!!

Inga kommentarer: