*Ebba Johansson livet enligt mig*

lördag 17 december 2011

Tio i tolv!

Hejj! Jag vet att jag inte är sådär jätte bra på att uppdatera men... Det blir bättre sen när jag är lite piggare. Ni kommer inte tro detta ;)) jag var på loda Borg idag ;) dom säger att dom med svarta ramar runt är svåra. Vi tycker dom är as lätta men dom röda skit svåra xD jag var där med Johanna,Olivia,Andrea :D vi klarade ganska många rum. Kan inte fatta att jag och Olivia och andrea klarade spökvinden... Johanna vågade inte går det xD och hon som ska gp gasten på Liseberg näst år ;) medans jag var på Boda Borg bakade mamma massor med julgodis :** bilder kommer imon :D och förlåt... Men jag är faktiskt inte pigg! Imorgon lovar jag att dom två sista kapitlerna kommer upp jag lååååvar med ett å! ( många) men klockan är iaf tio i tolv och jag är trött. Men skriver lite tolv ändå. På imon ska jag fira min kusin som fyller sju år! Hurra hurra! Gratta han i en komentar!
Han skulle bli jätte glad. Jag uppdaterar från mobil för mamma har datan och jag orkar inte gå in på dartan ;p i onsdags hade vi engelska prov usch! Tror det fick hemskt. ( kan man säga hemsk så med det ordet ? )
Jajaaaa nu är jag galet trött så god natt! :)